Om Pole Position

Velkommen til en av Sarpsborgs mest innovative og moderne trafikkskole.

Pole position er et begrep fra motorsportskonkurranser på bane, og som betegner beste startposisjon. Altså det beste utgangspunktet, vi i Pole Position Trafikkskole ønsker å gi det beste utgangspunktet for å kunne ferdes trygt i trafikken.

Hos oss i Pole Position Trafikkskole setter vi deg som elev i fokus. Hos oss skal du være trygg på at du blir prioritert og at opplæringen går så raskt og effektivt som mulig.

Vi er opptatt av å skape et godt miljø, i bilen eller på motorsykkelen, for elevene våre. Å føle seg trygg og komfortabel er viktig for å kunne oppnå målene i opplæringen. Dette oppnår vi ved hjelp av omgjengelige, hyggelige og imøtekommende lærere.

Du bør velge Pole Position Trafikkskole dersom:

• Du ønsker føreropplæring av engasjerte, motiverte og godkjente trafikklærere.
  • Du ønsker grundig føreropplæring i tråd med trafikkopplæringsforskriften og gjeldende læreplaner.
  • Du ønsker tilrettelagt undervisning som tar hensyn til elevens individuelle behov og ønsker.
  • Du ønsker et avslappet og trygt læringsmiljø hvor det er lov til å prøve og feile.

Pole Position Trafikkskole tilbyr trafikale grunnkurs, samt opplæring i følgende klasser: Bil (B), Bil med automatgir (B), Henger (BE/B96), lett motorsykkel (A1), mellomtung motorsykkel (A2), tung motorsykkel (A) og moped/scooter (AM146).

Pole Position Trafikkskole AS er godkjent av Statens Vegvesen og er medlem av bransjeorganisasjonene NTSF og Trafikkforum.

Vi har undervisningslokale i Skjeberg senteret ved Borg Videregående Skole, vi har også oppmøtested i Sarpsborg sentrum.

Pole Position Trafikkskole tilbyr sine elever å dele opp betalingen i 12 måneder med Resurs bank.

Avbestilling av time må skje senest kl. 12.00 virkedagen før du skal ha timen. Obligatoriske kurs må avbestilles senest 1 uke før undervisningen er planlagt gjennomført. Ved for sen avbestilling må du betale for timen.