Gaselle Bedrift 2019

Gaselle 2019 - Pole Position Trafikkskole AS

Høsten 2019 ble Pole Position Trafikkskole AS kåret til Gasselle bedrift. Vi er stolte over utmerkelsen og er takknemlige ovenfor våre kunder som er grunnlaget for vår positive drift.

Gaseller er Dagens Næringslivs årlige, prestisjefylte titulering og utmerkelse av bedrifter som opplever betydelig vekst. Det er flere vilkår for å kunne oppnå Gasellestatus - bedriften må minst ha doblet omsetningen i løpet av de siste fire år, samtidig kan bedriften ikke hatt negativ vekst i noe enkelt år og det akkumulerte driftsresultatet i perioden må være positivt.

Gaselleserien går i Dagens Næringsliv i oktober og november, og det har den gjort siden 2003. Parallelt med den redaksjonelle serien holdes det Gaselle-konferanser i nesten alle landets fylker.

Gasellebedrifter må oppfylle følgende krav:

• Omsetning over én million kroner.
  • Levert godkjente regnskaper.
  • Minst doblet omsetningen.
  • Positivt samlet driftsresultat.
  • Omsetningsvekst hvert år.